Perhekirkko

Perhekirkko sunnuntaina klo 15,

kerran kuukaudessa

Tervetuloa perhekirkkoon kaikki lapset ja lapsenmieliset!

Seurakunnassamme on herännyt huoli lasten ja nuorten hyvinvoinnista. Miten toivottavaa onkaan, että lapset ja nuoret ovat mukana seurakunnan tilaisuuksissa ja muussa toiminnassa.

Ensimmäinen perhekirkko toteutettiin 17.3. klo 15 alkaen. Mukana oli seurakunnan jäsenten lapsia ja nuoria vanhempiensa ja/tai isovanhempiensa kanssa sekä toiminnasta kiinnostuneita aikuisia.

Ohjelma koostui luomistyöstä kertovasta piirretystä elokuvasta, rukouksista, Jeesuksen sanasta sekä loruista, lauluista ja peleistä.  Lopuksi naposteltiin kunkin mielenmukaisia herkkuja, kuten chipsejä, keksejä, pääsiäismunia ja "kokista". Varttuneimmille keitettiin pullakahvit.

Perhekirkossa oli naurua ja puheensorinaa sekä luovaa pianomusiikkia. Lapset olivat innoissaan yhdessäolosta, samoin me aikuiset. Tästä on hyvä jatkaa toiminnan kehittämistä lasten ja nuorten näkökulmasta.